Selen Dar

Muscle-Building Workout and Diet


this is a burger joint was voted the
best burgers in the South Bay multiple years so about to try to get a lot of
calories higher fat and shock the metabolism a little bit I typically do a cheat meal at least like
once a week kind of switch up a little bit and I normally go for burgers and I
try to hit a different burger place every single time that way it’s not
redundant and I get to try something a little bit different as well too so
it’s different than in-and-out the big homie I’ll probably customize it
though double burger double cheddar bacon Oh My burger signature sauce
finished tomato red onion so I’ll probably customize a little bit and I’m
basically just take off the vegetables I’m not really into the vegetables all right I’m
going to get the big homie yeah no spinach tomato can I get the
grilled onions instead medium please seasoned fries and a drink I like to cheat like towards the end of the week
cuz I train straight through five to six days a week so usually by the end of the week I’m pretty
burnt out so I like to have like a higher calorie meal or if I have in the middle of the
week I’ll do it after a lagging body part like today for example we did back
so today will be the day I have a cheat meal during the week so so good I’m getting emotional all right
guys that’s my cheat meal thanks for watching please be sure to subscribe
below take care

89 thoughts on “πŸ” Cheat Meals with Pro Bodybuilders | Errol Moore at Oh My Burger πŸ”

  1. Be sure to follow Errol's career as an IFBB pro by giving him a follow on IG. He's currently working with and learning from some of the best coaches in the industry and we're expecting great things from this dude!

    | Follow Errol Moore |

    β–Ί Instagram: https://www.instagram.com/erroldmoore/

    β–ΊGreat Deals on Nutrex: https://www.muscleandstrength.com/store/brands/nutrex

    Free M&S Email Courses |

    β–Ί Free 5 Day Muscle Building Email Course: https://www.muscleandstrength.com/store/mbcourse

    β–Ί Free 5 Day Fat Loss Email Course: https://www.muscleandstrength.com/store/flcourse

  2. The big homie cheeseburger πŸ” pretty cool 😎 lol Great video πŸ’ͺ🏽πŸ’ͺ🏽 my way to get a cheeseburger shake shack lol

  3. Where is the most famous burger place for the cheat meal/post show in the states!? Here in Japan is shake shack!!! All the competitor after Japan pro goes there lol

  4. What is it that's so therapeutic about watching somebody else eat on camera? Lol. That burger looked amazing too. I would've made that plate look like a crime scene.

  5. It's deffinetly a real reward when you've stayed clean and strict on a diet all week long, and the emotions do kick in real bad lol who else is desperately waiting to earn their next cheat meal now?

  6. πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸ”πŸŸπŸŸπŸŸπŸŸπŸŸπŸŸπŸŸπŸŸπŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜

  7. At first, when I saw the patties I said to myself, man these are some small ass patties need more meat, after seeing it ready on the buns, it made more sense πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜ŽπŸ”πŸ”πŸ”

  8. Live the series but hopefully one day you guys do a cheat meal/full day of eating with someone on a specific diet like lactose intolerant, vegan, or keto. Id love to see how other people manage it in their diets.

  9. Great Video 4 Sure!!
    Almost makes me wanna eat a Burger 🀣 πŸ”!!πŸŸπŸ€™πŸΎπŸ’ͺ🏾

  10. Watching this while eating my chicken, Veges and pumpkin πŸ€¦πŸΎβ€β™‚οΈπŸ‡ΉπŸ‡΄πŸ₯ŠπŸ˜‚

  11. Didn’t expect that it was really a standard cheat meal, not a damn ass β€˜cheat day’ being squeezed into a meal like most bodybuilders doπŸ˜‚

  12. Serious question..

    I train 6 days a week lifting.. how long does somebody need to be training to have a cheat meal like this.. my diet is extremely clean.. watching this just blew my mind..

  13. Since when did "cheat meals" become synonymous with eating JUNK #food ?
    Last I checked, burgers with sugary condiments with a side order of french fries didn't get anyone into incredibly muscle / body shape…quite the opposite !!!!

  14. Watching this with my dry plain chicken mince and white rice why do I always do this while watching muscle and fitness cheat days😐

  15. Is he an open bodybuilder? Btw I love the content that is produced for this channelπŸ’―Keep up the good workπŸ‘πŸ”₯

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *